Sigarayi Biraktiran Sifali Bitkiler

1 tatlı kaşığı karabaş otunu 1 su bardağı suda 3 Dakika kaynattıktan sonra için. Bu uygulamayı gün boyunca en az 3 kere olmak üzere tekrarlayınız. Bu uygulamayı gün aşırı tekrar edin. Bir gün içip bir gün bekleyin . Eğer uygulamayı gün boyu tekrar edemeyecek durumda isenız evde bulunmadığınız zamanlarda karabaş otunun sapını cebinizde bulundurun ve sigara içmek istediğiniz zamanlarda karabaş sapını çiğneyerek sigara isteğinizi giderebilirsiniz. Aslan pencesi sapı (düz yapraklı olanı) canınız sigara istediği zaman çiğnerseniz sigara isteğiniz azalmaktadır. Karabaş otu ile sigarayı bırakabilirsiniz. Ama herşeyden önce sigarayı gerçekten bırakmak istemeniz gerekmektedir. Hem kendi sağlığınız hem de sevdikleriniz için sigaradan uzak durmalısınız. Etiketler : ibrahim saraçoğlu sigara bırakma, sigara, sigara bırakma bitkisel tedavi, sigara bırakma doğal tedavi, sigara bıraktıran bitkiler, sigara bıraktıran şifalı bitkiler, sigarayı bırakmak

2 yorum:

  1. Ne enterasan bir bilgiymiş..Karbaş otu nerden bulunur acab keşke bir fotoğraf falan paylaşsaydınız...Bunu özlelikle eşim için istiyorum ben ovale elektonik sigara ile bıraktım ama eşim hala esigarayı kullanmamakta ısrarcı, ön yargıları biraz fazla gelişmiş sanırım :) ..Bu nedenle ona değişik çözümler arıyorum..Bakalım umarım bulurum...Resim paylaşırsanız veya nerden temin edebilceğimizide belirtseniz keşke..

    YanıtlaSil
  2. en garanti yolu maraş otu ile bırakmak ben bu sayede bıraktım 6 sene oldu bırakalı

    YanıtlaSil